Shop Mobile More Submit  Join Login
The pants of 300 years by 000sandwich000 The pants of 300 years by 000sandwich000
eeh..

Well, I was chatting with one girl and somehow we started discussing the change in Jack's style and how did he get the new clothes if he was a ghost? And why did he changed only upper part of his clothes, while pants remained the same. We thought that that must have been work of the Man in the moon and since in Russian moon is of femenine gender this crack pairing was suddenly born. I mean, here this character is female.

Can't say I'm completely satisfied with the result, but it took me lot of time to draw these panels and I love them when looking at them separately, but the whole comic may seem way too fast-unfolding.

tumblr: [link]

Jack Frost (c) Dreamworks
Add a Comment:
 
:iconmoonkute93:
moonkute93 Featured By Owner Jan 5, 2014
Ahahaha Yeahhhh I have the same confusion!!!!!
Reply
:iconrilguia:
Rilguia Featured By Owner Jul 29, 2013  Student General Artist
Lol adorable! >v<
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist General Artist
ahaha, thanks! ^^
Reply
:iconrilguia:
Rilguia Featured By Owner Jul 29, 2013  Student General Artist
No problem! =D
Reply
:icondaystarbreak:
DayStarBreak Featured By Owner Jul 27, 2013  Student Digital Artist
Man in the Moon is the Woman in the Moon in this case, correct?
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist General Artist
yeah, right. In Russian 'Moon' is 'Luna' which is of feminine gender, so I sticked to that version C;
Reply
:icondaystarbreak:
DayStarBreak Featured By Owner Jul 29, 2013  Student Digital Artist
That is pretty cool! :)
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist General Artist
haha, everything connected with Jack is cool ;DD
Reply
:icondaystarbreak:
DayStarBreak Featured By Owner Jul 30, 2013  Student Digital Artist
True this
Reply
:iconsnowflakesoup:
SnowflakeSoup Featured By Owner Jun 28, 2013  Student General Artist
But where would he have kept his other clothes then?
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist General Artist
hm, I guess he got rid of it?! I doubt he thought of cosplaying himself in the future XD
Reply
:iconsnowflakesoup:
SnowflakeSoup Featured By Owner Jun 28, 2013  Student General Artist
Haha! Yeah, I don't think he would cosplay himself.....but what if someone else found them?
Reply
:iconbonbonpich:
BonBonPich Featured By Owner May 18, 2013
yeah, i wonder about that too. this idea is hilarious.
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner May 28, 2013  Hobbyist General Artist
ahaha, I wouldn't have thought about that if not my friend XD Thanks though!
Reply
:iconduperdumby0:
DuperDumby0 Featured By Owner Feb 24, 2013
I wonder if he still has his cape and vest and wears his original shirt under the hoodie
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Feb 25, 2013  Hobbyist General Artist
haha, It must be smelly then XDD Well, actually, it's possible I guess.. Who knows, maybe he has his special place where he keeps all that stuff. Maybe he even wears it sometimes and imagines him being a human boy. Aw, I pity him now :C
Reply
:iconalioness-w-noregrets:
ALioness-w-NoRegrets Featured By Owner Feb 3, 2013  Hobbyist Writer
Never thought about this. I saw this before and like with another picture that took a long time to find again, I was able to find this one too! ^^
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, happy reunion! I'm sure it's pretty okay not to think of such weirdness XDDD I'm generous enough to share my strange thoughts with others))
Reply
:iconalioness-w-noregrets:
ALioness-w-NoRegrets Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist Writer
And that's good ^^
Reply
:iconstayonstraintrack:
stayonstraintrack Featured By Owner Feb 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
ohhh, i never thought about that
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist General Artist
haha, look through the comments and you'll understand you're not the only one who haven't thought of the way Jack changes his clothes XD Does that make me a maniac?!
Reply
:iconmuggle13:
muggle13 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
lol good point . . . he'll have to change that shirt sometime
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
haha, at the first time it was the moon who got herself prepared for such event, next time if he ever changes his hoodie, I'm afraid there'll be too much of his believers around observing the process XD
Reply
:iconmakosharkman:
Makosharkman Featured By Owner Jan 28, 2013
so thats how Jack changes cloths?
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist General Artist
uhuhu, I can't see any other options how he could have done it XD
Reply
:iconwolfangel5:
WolfAngel5 Featured By Owner Jan 17, 2013
haha, the moon gave it to him! the moon was the only one to ever saw him shirtless! no fair!
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist General Artist
haha, it may sound ridiculuous, but I envy the moon as well! Well, Jack is immortal, right? So no reasons for us to worry, he'll have to change his hoodie at least one more time in the future, we'll be preparing meanwhile XD
Reply
:iconchillydragon:
chillydragon Featured By Owner Jan 11, 2013
:XD: oh I'm soo love this. -))
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist General Artist
aaaw, thanks, dat is cool! 8D
Reply
:iconjackfrost317:
JackFrost317 Featured By Owner Jan 10, 2013
O_O. . . . . . .o....k
Reply
:iconpaulatinapoderosabel:
paulatinapoderosabel Featured By Owner Jan 7, 2013
cool comic and I'll follow you;)

hehehe iloveit
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist General Artist
oh, thanks, glad to hear that))
Reply
:iconpenny6:
Penny6 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Mmmm........ make sense. But they don't live in Russland? They clearly say MAN in the moon, so he can't be female. unless he's gay, that would make sense!
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
oh, in the first place, this comic and the whole chat with my friend wasn't about creating legit story of him getting new clothes. This is no serious work, more like something crack, funny and weird, nonsense if you take it so. So yeah, they don't live in Russland and I can't just change their gender cause I want so if I want to sound reasonable.. But that's not the case ^^

actually, he could have been gay, I'm ok with that, but somehow if I changed this character once (like, making him blishing and caring), I thought I can change something else. Personally, I see moon more like a female.. But just don't judge it seriously ^^
Reply
:iconpenny6:
Penny6 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
No, I take the the joke. I just wanted to share my though's^^
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
ah, I see C: Well, I guess I can take both versions, it's still cute ^^
Reply
:iconpenny6:
Penny6 Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hehe, jupp!
Reply
:iconaquabluejay:
aquabluejay Featured By Owner Jan 6, 2013
Your reblog link to tumblr goes to the dash instead of your page. ;)
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
oh, right, thank you, I've replaced it XD though that pic on my tumblr sends back to DA, since it doesn't show larger version of it and it's impossible to read it there.. actually, I'm not properly acquainted with this site yet ^^
Reply
:iconaquabluejay:
aquabluejay Featured By Owner Jan 6, 2013
You could just post the comic to Tumblr, and have the link to that page on DA, unless you're trying to direct people to your DA page - in which case it's fine how it is. ;)
I'm new to Tumblr, but I'm an old pro at DA.
Reply
:icontheanimangagirl:
TheAnimangaGirl Featured By Owner Jan 5, 2013  Student Writer
The moon is Yue and have a crush in Jack! kill me...
Reply
:icontheanimangagirl:
TheAnimangaGirl Featured By Owner Jan 6, 2013  Student Writer
and a Crack pairing was born.... xD
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
wow, girl, what a crack-pairing XDD Well, Yue might have liked him.. and they both have sad story and technically are dead. Pffft, how romantic XDDD
Reply
:icontheanimangagirl:
TheAnimangaGirl Featured By Owner Jan 6, 2013  Student Writer
and a Crack pairing was born.... xD
Reply
:icongolden-apple-ribbon:
Golden-Apple-Ribbon Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
LOL!!!!!! funny how while i was watching the movie AGAIN yesterday, i thought "how the heck did he get the sweater?" n then i thought of something like "well maybe after fighting some wolves or some shit like that, his clothes ripped and needed a new one, so he found an abandonded sweater on the streets and changed in a corner and yeah, and the sweater magically became invisible like him too XD" then i thought "wait. i wonder how he looks like when he changed- OH HELL NO. I CANT BE A PERV." then i get gross n think "well, his pants must smell really bad, cuz who knows if he ever shat in his pants-" then i remember "oh yeah, wait, i dont he eats right? so he wouldnt be able to take a dump anyways." and while i thought this through, some kid just started at me the whole time. i feel like an idiot.

anyways this is the funny way i didnt think of XD made me laugh so hard XDDD
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
hahaha, I've just imagined Frost being chased by wolves..

Imagining Jack changing his sweater is okay I guess, nothing pervy here, while his smelly pants.. Well, that just didn't come to my mind XDD See, I drew him changing his clothes, cause he's freaking sexey and every fangirl of his thinks of it ;D

and cool you laughed, that's flattering ^^
Reply
:icongolden-apple-ribbon:
Golden-Apple-Ribbon Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
LOL XD haha well yeah, only my mind thinks of all that randomness XD

aww np ^^ i mean who wouldnt laugh XDD
Reply
:iconsomebodysupercoolio:
SomebodySuperCoolio Featured By Owner Jan 5, 2013
XD

It's too indecent, my dear, to imagine someone changing PANTS in a children's movie! The horror! *faints*

Haha, love the last panel.
Reply
:icon000sandwich000:
000sandwich000 Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
yeah, yeah, I was thinking the same way XD Well, children hadn't an opportunity to see Jack changing any part of his clothes actually, but I guess that would be just too much for Moony.. like, watching him changing pantss.. gosh, it's even hardly decent to wrire such things! ^\\\^ haha, like totally horror movie XDDD

yeah, I've changed the style on the last panel just to make her look all that cute and confused *-*
Reply
:iconsomebodysupercoolio:
SomebodySuperCoolio Featured By Owner Jan 5, 2013
Well, even if they didn't SEE it, just the thought! My word, I'm getting flustered just thinking of thinking about it! I need to sit down...!

XD you so funneh.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 5, 2013
Image Size
1.7 MB
Resolution
640×4189
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,008 (1 today)
Favourites
217 (who?)
Comments
119
Downloads
14
×